EL REY DE ESPALDAS: CONCIERTO A LA VISTA


Concierto a la vista de esta joven banda de rock de Ripollet (Barcelona).

Esperamos que disfruteis con su directo y que os guste su propuesta musical.

Un saludo para EL REY DE ESPALDAS.


666hardmusic


_______________________________

Próximo concierto:

2 Dec 2010 21:30
LA OVELLA NEGRA DE MARINA, POBLENOU BARCELONA, SPAIN
Más información: http://www.myspace.com/elreydeespaldas

BIOGRAFIA (Català):

El Rey de Espaldas és un grup de rock de la República Killa i Poligonal de Ripollet (en guerra oberta amb Cerdanyola del Vallès) que malgrat haver estar fundat a l’estiu de 2003, no va ser fins 2005 quan va aconseguir una primera formació estable amb Fran a la bateria, Toni a la veu, Andreu i Osu a les guitarres i Janfriwei al baix. Més tard, Osu i Janfriwei decidiesen deixar el grup, van ser substituïts per Pablo a la guitarra i Santi al baix. S’espera que a principis de 2010 preparin el seu primer disc.

L’estil d’El Rey de Espaldas es defineix com a rock urbà sense menysprear pinzellades de punk, hard rock o pop. Des de la seva formació han realitzat una quarantena de concerts, compartint escenari amb grups com Gatillazo (exLa Polla Records), Lendakaris Muertos, Obrint Pas, Transfer, Forraje, Strawberry Hardcore o Lax’n’Busto entre d’altres. També han participat en festivals com el II Lord Rock a Meliana (Valencia) o el Can Tauler Rock Festival a Montcada i Reixac (Barcelona). El 2006 van participar en el circuit musical local Sonajove que els va facilitar gravar 3 temes en estudi, això els va servir com a carta de presentació. També han participat en recopilatoris com “Comando Etíliko Levantino Vol.1” o “El rock y el heavy en Barcelona de los 90 en adelante” i properament participaran en eun disc tribut als valencians Transfer. L’estiu de 2009 van ser seleccionats mitjançant un certament de grups locals per fer de teloners de Mägo de Oz a la Festa Major de Ripollet.

BIOGRAFÍA (Castellano):

El Rey de Espaldas es un grupo de rock de la República Killa y Poligonal de Ripollet (en guerra abierta con Cerdanyola del Vallès) que, a pesar de haberse fundado en verano de 2003, no fue hasta 2005 cuando consiguió su primera formación estable, con Fran a la batería, Toni a la voz, Andreu y Osu a las guitarras y Janfriwei al bajo. Más tarde, Osu y Janfriwei decidieron dejar la banda, siendo sustituidos por Pablo a la guitarra y Santi al bajo. Se espera que a principios de 2010 preparen lo que será su primer disco.

El estilo de El Rey de Espaldas se define como rock urbano, sin renunciar a pinceladas de punk, pop o hard rock. Desde su formación han realizado unos 40 conciertos, compartiendo escenario con bandas tales como Gatillazo (ex La Polla Records), Lendakaris Muertos, Obrint Pas, Transfer, Forraje, Strawberry Hardcore o Lax'n'Busto, entre otros. También han participado en festivales como el II Lord Rock en Meliana (Valencia) o el Can Tauler Rock Festival en Montcada i Reixac (Barcelona). En 2006 participaron en el circuito musical local Sonajove, que les facilitó grabar 3 temas en estudio, lo que ha servido como carta de presentación. También han participado en recopilatorios como "Comando Etíliko Levantino Vol. 1" o "El rock y el heavy en Barcelona de los 90 en adelante" y, próximamente, participarán en un disco tributo a los valencianos Transfer. En verano 2009 fueron seleccionados mediante un certamen de grupos locales para ser teloneros de Mägo de Oz en la Fiesta Mayor de Ripollet.


Más información: http://www.myspace.com/elreydeespaldas

info: myspace


Comentarios